Anmeldelse:Sanctum 3D

Tidligere i år kom 127 Timer en klaustrofobisk film som vekket oscarnominasjoner til seg nå er det enda en klaustrofobisk film i rekka med James cameron som rådgiver til filmen og det var et utrolig smart valg for Sanctum har blitt en utsøkt film som for all del han kan være stolt av Jada jeg vet at f.eks historien er tilført dramatiske elementer som føles som upassende overdrivelser men det oppveies av så mye fantastisk som gjør at  Sanctum har blitt en kjempe kul film

En grotteekspedisjon på Papa Ny Guinea, finansiert av millionæren Carl (Ioan Gruffud), får trøbbel når uvær fører til oversvømmelser Plutselig er eneste utvei å komme seg lenger nedover og forsøke å finne veien til havet De innestengte personene ledes av grotteeksperten Frank (Richard Roxburgh), men det er smått med både luft og batteri. Vil de finne en vei ut?

Rett i sted så sa jeg at det var en del feil og mangler og plukke på men om det bryr meg,Neh ikke når det er så utrolig konge effekter samt utrolig god(og nøytral) 3D-effekt og bruk akkurat som i TRON:Legacy(2010),Avatar(2009) og Thor(2011) du får ikke masse dritt slengt i trynet men som gjør at bildene har mer dybde og ikke føles så kjedelige og normale det var kansje dette som gjorde Luftens Siste Mester 3D til en så stor drittfilm i Sanctum 3D er det nermest perfekt

Likevel så synes jeg at noen av skuespillerne spiller litt haltete du ser at de later som og ikke spiller Men uansett så blir det en Terningkast 6 for Sanctum 3D er ett visuelt mesterverk

En liten konklusjon:Vil du slakte den kjedelige tiden din på en helt suveren film som er rådgivet av selveste James Cameron(Titanic,Avatar,The Abyss og Terminator 2,noen) Så er Sanctum 3D den perfekte film for deg men er du en kjedelig person som må rakke ned på/slakte actionfilmer som er ment til underholdning må jeg si at du kan unngå denne filmen