Anmeldelse:Arthur

På ekte er  Russel Brand er sammen med en popstjerne og har et tonn med penger p.g.a filmer som Dumpet av Sarah Marshall for å nevne en så jeg skjønner hvorfor han kaster bort tid på en komedie med sånn c.a null verdi likevel er ikke Arthur helt bortkastet det er noen ting i filmen som opptrener lattermusklene mine men også mye påfunn som jeg synes kunne vært skrinlagt hadde jeg vært 12 år hadde jeg ledd meg ihjel i dag synes jeg at filmen er alt for lite orginal Hvorfor? spør du vel Arthur kopierer mye fra filmer som ikke er sjangerfilmer en uvented boksehelt(alla Iron Man 2) og mye mye mer uten å gå i detaljer Men filmens største fail er likevel ikke kopiering men Arthur's romanse til Nemmelig Naomi (Greta Gerwig) Jada du trenger ikke hundre prosent god romanse i en komedie men når du kaster alt i søppla er det ikke gøy med alle kjærlighetsvitsene! men likevel så blir det en 3er og det er pågrunn av Russel brand han er kjempeartig og gjør Arthur ok å se

Arthur Bach er ingen hvem-som-helst, han er en uansvarlig sjarmør og en tørst playboy. I tillegg har han en tendens til å søke støtte i sin store formue - og hans langt mer fornuftige hushjelp Hobson når det lukter trøbbel Men nye utfordringer skal åpenbare seg for Arthur (Russel Brand). Han blir stilt overfor et valg, på den ene siden et fornuftsbryllup som vil sikre hans fremtidige status og livsstil. Og på den andre, en usikker fremtid med en som ikke kan kjøpes for penger: Nemmelig Naomi (Greta Gerwig), den første kvinnen han noensinne har elsket.
Inspirert av Naomi, og med uventet støtte fra Hobson (Helen Mirren), tar Arthur sitt livs største sjanse. Han kaster seg ut i et valg som lærer ham hva det vil si å være mann.

Riktig nok er filmen nyinspillning fra en film fra 1981med Dudley Moore og Liza Minnelli og jeg må innrømme atArthur (1981) er mye bedre en av Arthur(ano 2011)'s andre sterkheter er Jennifer Garner(Alias ses.1-5 og elektra) som kommer inn som Susan Johnson hun er naturlig på lerretet og gjør en veldig god prestasjon

Helen Mirren(The queen) er detsverre en ganske kjedelig figur det samme er Christhina Calph og Greta Gerwig og på figurmaking så failer Arthur der også

En liten konklusjon.Arthur er laget for de som tåler en hjernedø komedie med sveip innom dårlig humor og kjedelige figurer men som går på speed og har mest sannsynlig drukket ett tonn med Red Bull for de som vil ha en gøy komedie med smart dialog og humor blir dette en Gaanske middelmådig film