Anmeldelse:Submarine

Med Hot Fuzz(2007) trodde jeg at britisk humor ikke kunne bli bedre..jeg tok skammelig feil Submarine er en brilliant komedie som jeg lo kjempehyt av den er ogs utrolig rrende og en sykt gjennomfrt film s Submarine er en helvetes kransekake Submarine er muligens den beste filmen du kommer til se i r Lp til kinoen bestill popcorn si til kinodamen SUBMARINE!! for dette m ikke misses

Full av overraskelser og uventede hendelser er dette en film bli glad i. Femtenrige Oliver Tate har to store ml i livet: redde sine foreldres ekteskap, gjennom en nye uttenkt plan, og tape sin uskyld innen sin neste fdselsdag. Han mistenker at hans mor har en affre med New Age-skumlingen Graham (Paddy Considine) og forsker derfor styre sine foreldres sexliv, og dikter opp kjrlighetsbrev fra sin mor som han sender til sin far. Hans egen "love interest", Jordana er forfriskende komplisert; en selvlrt pyroman som krever f lese gjennom Olivers dagboksnotater - spesielt de delene som handler om henne.

Jeg har ingen forhold til regissr Richard ayoade men etter Submarine vil jeg se Bunny And The Bull(hans andre film men som skuespiller) for han klarer mikse drama og komedier med null klisjeer og overtydelige forklarninger som gjr filmen hans helt brilliant

Ogs M rollen til Noah Taylor nevnes han har tidligere gjort utskte jobber i for eksempel The New World,charlie og sjokoladefabrikken og Den andre Lara Croft filmen jeg husker han best i Charlie og sjokoladefabrikken som Mr.bucket men best er helt klart hovedrolleinnehaver Craig roberts(mest fra tv-serier men ogs tv-filmer) hans debutantrolle er Perfekto rett og slett

Dette og mer gjr at Submarine i seg selv,En helvetes kransekake! Ekstremt god film Lp til kinoen som sagt!!!!!!!!!