Anmeldelse:Pirates Of The Carribien:On Stranger Tides

Jeg er sykt glad i filmene Mr.Depp spiller i de er helt konge absolutt alle(neesten dah) En av de beste er den første Pirates of the carribien-filmen derfor er det med glede jeg sier at Pirates of the carribien-On stranger tides ikke gjør noe skam på sin gigantoristiske arv den er den nest beste filmen som er laget så hva kritikere er skuffet over skjønner ikke gutten med mitt navn dette er en utsøkt piratfilm

På jakt etter ungdomskilden

Da Jack støter på en kvinne fra sin fortid (Penelope Cruz), er han ikke sikker på om det er kjærlighet, eller om hun er en hensynsløs bedragerinne som utnytter ham for å finne den sagnomsuste Ungdomskilden. Hun tvinger ham ombord på Queen Anne's Revenge, skipet til den formidable piraten Svartskjegg (Ian McShane), så Jack befinner seg plutselig midt i et uventet eventyr der han ikke vet hvem han skal frykte mest: Piraten Svartskjegg eller kvinnen fra hans fortid. Den internasjonale rollebesetningen inkluderer Pirates-veteraner som Geoffrey Rush som den hevngjerrige Kaptein Hector Barbossa, og Kevin R. McNally som Kaptein Jacks gamle kamerat Joshamee Gibbs, samt Sam Claflin som en kompromissløs misjonær og Astrid Berges-Frisbey som en gåtefull havfrue.

Hot Penelope

Den spanske modellen og skuespillerinnen Penelope Cruz spiller rollen som Angelica datteren til Svartskjegg(Ian McShane) og er så hot at jeg nesten får sukkersyke og sammen med Ian McShane som blackbeard og ikke minst Johnny Depp som Jack sparrow enkeltscenene med disse er nok til at filmen er utsøkt Effektene er spektakulere og lyden er så høy at det rister i gulvet til kinosalen

Litt "Bruckheimsk" og irriterende 3D

Det blir uansett en 5er,ikke ne 6er problemet er det samme som National treasure-filmene og Pirates 3 at handlingen,morsommhetene og filmen blir litt Jerry bruckheimsk Det aller deiligste hadde vært da visst Tim Burton hadde stått bak filmene og så

Tiltross for bsvakheter en strålende film

Tiltross for svakheter er On Stranger tides nok et fantastisk eventyr fra Walt disney det er helt klart sammen med Thor og fast & Furious 5 de beste popcornfilmene som er sendt på norske kinoer akkurat nå og det sier det meste Vi er da nå komt til 4eren Kom igjen med de 4 neste men da vil jeg at Gore Verbinski igjen skal reggisere det blir litt lite Pirates uten men alt i alt Kom deg på kino i en viss fart Dette er ett strålende eventyr for hele familien

Ahrrrr!!!!!!!!!!

-InGeMaR