Anmeldelse:Pirates Of The Carribien:On Stranger Tides

Jeg er sykt glad i filmene Mr.Depp spiller i de er helt konge absolutt alle(neesten dah) En av de beste er den frste Pirates of the carribien-filmen derfor er det med glede jeg sier at Pirates of the carribien-On stranger tides ikke gjr noe skam p sin gigantoristiske arv den er den nest beste filmen som er laget s hva kritikere er skuffet over skjnner ikke gutten med mitt navn dette er en utskt piratfilm

P jakt etter ungdomskilden

Da Jack stter p en kvinne fra sin fortid (Penelope Cruz), er han ikke sikker p om det er kjrlighet, eller om hun er en hensynsls bedragerinne som utnytter ham for finne den sagnomsuste Ungdomskilden. Hun tvinger ham ombord p Queen Anne's Revenge, skipet til den formidable piraten Svartskjegg (Ian McShane), s Jack befinner seg plutselig midt i et uventet eventyr der han ikke vet hvem han skal frykte mest: Piraten Svartskjegg eller kvinnen fra hans fortid. Den internasjonale rollebesetningen inkluderer Pirates-veteraner som Geoffrey Rush som den hevngjerrige Kaptein Hector Barbossa, og Kevin R. McNally som Kaptein Jacks gamle kamerat Joshamee Gibbs, samt Sam Claflin som en kompromissls misjonr og Astrid Berges-Frisbey som en gtefull havfrue.

Hot Penelope

Den spanske modellen og skuespillerinnen Penelope Cruz spiller rollen som Angelica datteren til Svartskjegg(Ian McShane) og er s hot at jeg nesten fr sukkersyke og sammen med Ian McShane som blackbeard og ikke minst Johnny Depp som Jack sparrow enkeltscenene med disse er nok til at filmen er utskt Effektene er spektakulere og lyden er s hy at det rister i gulvet til kinosalen

Litt "Bruckheimsk" og irriterende 3D

Det blir uansett en 5er,ikke ne 6er problemet er det samme som National treasure-filmene og Pirates 3 at handlingen,morsommhetene og filmen blir litt Jerry bruckheimsk Det aller deiligste hadde vrt da visst Tim Burton hadde sttt bak filmene og s

Tiltross for bsvakheter en strlende film

Tiltross for svakheter er On Stranger tides nok et fantastisk eventyr fra Walt disney det er helt klart sammen med Thor og fast & Furious 5 de beste popcornfilmene som er sendt p norske kinoer akkurat n og det sier det meste Vi er da n komt til 4eren Kom igjen med de 4 neste men da vil jeg at Gore Verbinski igjen skal reggisere det blir litt lite Pirates uten men alt i alt Kom deg p kino i en viss fart Dette er ett strlende eventyr for hele familien

Ahrrrr!!!!!!!!!!

-InGeMaR