Anmeldelse:Hangover 2

Etter det drye utdrikningslaget i Las Vegas er Stu lite sulten p ta nye sjanser. Han satser p et ryddig opplegg, planen er en neddempet lunch med kompisene i forkant av vielsen. Men hvem sa at ting gr som planlagt? Det som skjedde i Vegas forblir i Vegas, mens det som skjer i Bangkok - det er bortenfor hinsides, langt unna det noen av gutta kunne forestille seg. Historien i Hangover II er nesten som eneren helt ok story men 2eren matcher ikke helt den frste filmen's store insentitet det er litt for lite smart humor i eneren var det smikkfullt med det og jeg synes faktisk det er litt provoserende at Bradley Cooper er med i nesten hver eneste scene

Zach Galifianakis tar kaken!

Reddningsmannen er Zach Galifianakis han er fortsatt morsomm med en gigantisk karriere(de geniale filmene:Due Date og Operation endgame) og sammen med Ed Helmes str Galifianakis for den morsommste skuespillerprestasjonen i Hangover 2 Dette er en helt ok film men likevel m jeg si at jeg er rimelig skuffet over Hangover 2 jeg synes regissr Todd Phillips kunne ha tatt med mer fra den frste banebrytende komedien Og Fanatiske Fans av den frste br ikke se denne de som likte den veldig godt kan godt se oppflgeren

Undvendig hy aldersgrense

Medietilsynet har gitt denne 15 rs aldersgrense med begrunnelsen "Denne filmen inneholder seksuelle skildringer som antas kunne virke forstyrrende p 11-ringer. Filmen fr derfor 15-rsgrense" jeg m si meg uenig jeg vet det er runkescener,sexprat osv men det er uansett ikke vits nr f.eks Love And Other Drugs har 11 synes jeg det er teit og gi denne 15

M se den frste omigjen

Det jeg synes mest Hangover 2 passer til er en pminnelse p se de frste omigjen og det er ingen tvil om jeg skal det jeg digger den tross alt dermed fungerer hangover 2 som en helt grei popcorn film som skuffer fans men er en grei pminnelse

Se eller lei filmen her(alts eneren)

Les om den her