Anmeldelse:Hangover 2

Etter det drøye utdrikningslaget i Las Vegas er Stu lite sulten på å ta nye sjanser. Han satser på et ryddig opplegg, planen er en neddempet lunch med kompisene i forkant av vielsen. Men hvem sa at ting går som planlagt? Det som skjedde i Vegas forblir i Vegas, mens det som skjer i Bangkok - det er bortenfor hinsides, langt unna det noen av gutta kunne forestille seg. Historien i Hangover II er nesten som eneren helt ok story men 2eren matcher ikke helt den første filmen's store insentitet det er litt for lite smart humor i eneren var det smikkfullt med det og jeg synes faktisk det er litt provoserende at Bradley Cooper er med i nesten hver eneste scene

Zach Galifianakis tar kaken!

Reddningsmannen er Zach Galifianakis han er fortsatt morsomm med en gigantisk karriere(de geniale filmene:Due Date og Operation endgame) og sammen med Ed Helmes står Galifianakis for den morsommste skuespillerprestasjonen i Hangover 2 Dette er en helt ok film men likevel må jeg si at jeg er rimelig skuffet over Hangover 2 jeg synes regissør Todd Phillips kunne ha tatt med mer fra den første banebrytende komedien Og Fanatiske Fans av den første bør ikke se denne de som likte den veldig godt kan godt se oppfølgeren

Unødvendig høy aldersgrense

Medietilsynet har gitt denne 15 års aldersgrense med begrunnelsen "Denne filmen inneholder seksuelle skildringer som antas å kunne virke forstyrrende på 11-åringer. Filmen får derfor 15-årsgrense" jeg må si meg uenig jeg vet det er runkescener,sexprat osv men det er uansett ikke vits når f.eks Love And Other Drugs har 11 synes jeg det er teit og gi denne 15

Må se den første omigjen

Det jeg synes mest Hangover 2 passer til er en påminnelse på å se de første omigjen og det er ingen tvil om jeg skal det jeg digger den tross alt dermed fungerer hangover 2 som en helt grei popcorn film som skuffer fans men er en grei påminnelse

Se eller lei filmen her(altså eneren)

Les om den her