Anmeldelse:Milo På Mars 3D

Rominvasjon fra mars i en barnefilm i 3D? en smart og ubrukt ide men filmen som ble laget er bare helt på tryne Anmeldere vil sikkert si at filmen er søt men makan til lite underholdningsverdi jeg fikk av denne 3D-filmen vi skal jo ikke kjede oss på en animasjonsfilm i 3D! Så hva er det nå inn i granskauen regissør Simon Wells driver med? en hyllest til Independence Day i 3D for barn? Hva i alle dager er det for en ide? Simon Wells har prestert mye bedre filmer som:The Time Machine,Balto og Prinsen av egypt! Milo på mars suger mer enn Scissor Sisters konsert i oslo og Superbabies:Babygenius 2 Simon Wells begynner å dra på årene og filmene han lager bølir bare værre og værre

Les-Topp 15 Jerry Brucheimer

Uorginal historie

9-åringen Milo irriterer seg over moren sin ågrunn av normale hverdagsproblemer som ta ut søppelet og spis brokkolien din og brøler ut over hele verden en dag at han kunne klart seg mye mere uten sin mamma som skal passe på han, Plutselig går "ønske" i oppfyllelse for moren blir kidnappet av aliens til planeten mars! Det er ingen gigantisk spoiler å si at Milo får seg på skipet og må prøve å redde moren sin. Milo på mars har en uorginal oppsrift og fortelling

ANMELDT Arthur Og De Tre verdener

For mange logiske feil

Filmen står opp til halsen i logiske feil Ok to i farten 1-hvorfor har 9 år gamle Milo samme stemme som en tenåring? det er ikke så veldig normalt og komme i stemmeskifte i en alder av 9! 2-En dame med mannestemme er vel heller ikke så normalt de kunne kansje fått en annen en Joan Cusack som stemmen til mammaen til Milo De dataanimerte ansiktene ser bare helt latterlige ut og minner meg mest om de overdrevne feite romskipfolkene i den 100 ganger bedre Wall-E fra Pixar

Økonomisk krise i hjemlandet

Milo på mars går faktisk inni spillhistorien men som den værste utmrkelsen nemlig den filmen som har kjent minst av det den kostet Hvorfor kunne ikke Simon Well konsentrert seg om gode stemmeskuespillere og mer orginalt manus eller rettere sagt bedre av alt? Han gjør filmen sin latterlig der den skulle ha vært morsomm og underholdene og lar altfor ofte la filmen gå på tomgang Kansje burde Jerry bruckheimer produsert da kunne det blitt mer gøy Underholdningsverdien er like stor som ventetida på bilettkontoret til Micheal Jachson's siste konsert

ANMELDT Pirates Of The Carribien:On Stranger Tides

Jeg pleier å like animasjonsfilmer

Monsterbedriften,Toy story 3,Madagascar,Shrek jeg pleier å like animerte komedier og Milo på mars er ett stort unntak dette er platt og kjedelig som om det var ment å lage en film som SKULLE være kjedelig Skal 7,8 åringer kaste bort tid på kino? Jeg tror ikke akkurat det er meningen med animerte underholdningsmaskiner når denne kommer på blu-ray bør den settes i en billigkasse som fort som bare overhodet mulig Vil du kaste bort masse penger på en helt elendig animasjonsfilm? Tror ikke det Hvis du vil ha noe som underholder på kansje ikke en veldig kunstnerisk måte må du vurdere og se den siste X men filmen

ANMELDT-X Men First Class

En klar oppfordring til slutt Styr Unna!