Anmeldelse:Priest 3D

Det siste først:Da rulleteksten kom tenkte jeg Er dette hele filmen? 1 time og 27 minutter er for kort til den store historien i Priest 3D,Scott Charles Stewart debuterer med en ganske gøyal og kul actionthriller selvom actionscenene kunne vært lengre og dialogen mindre Priest er langt fra det værste jeg har sett men er for all del ikke den beste Priest 3D er en god film som kunne vært så mye mye bedre

Underworld med Micheal(Legion) i hovedrollen

Hovedpersonen er en legendarisk krigerprest (Paul Bettany) fra forrige vampyrkrig. Han lever nå i skjul blant de undertrykte menneskene bak murene i dystopiske byer regjert av kirken. Da hans niese (Lily Collins) blir bortført av en morderisk vampyrgjeng, bryter Priest sitt hellige løfte og legger ut på en besettende jakt for å finne henne før vampyrene gjør niesen til en av dem. Med seg på toktet får han niesens kjæreste (Cam Gigandet), en skyteglad sheriff, og en krigerprestinne (Maggie Q) som besitter kampferdigheter fra en annen verden.

Uorginal Smørje

Historien i Priest er ganske uorginal jeg har sett denne kampen mot varulver og vampyrer før Underworld:Evolution er ett nylig eksemplar med ett unntak Underworld Evolution var bedre Dette hadde blitt en lavere karakter med ett unntak Paul Bettany gjør en helt fenomenal rolle som Priest den som er like god er den herlige onde Kral Urban som spiller Black Hat,Black Hat og Priest er strålende filmfigurer og de er herlige personer,Maggie Q er også i sin første storfilm på to år det er alltid en fornøyelse og se Maggie på lerretet sist jeg så hun i en storfilm var den ellers begredelige New York,I Love You

Kunne vært bedre,Men anbefales til kinotitt

Priest kunne vært bedre og er ikke en dårlig film jeg vedder på kritikerslakt men en økonomisk suksees det tror jeg Priest blir Det fortjner den dette er en god film men Regissør:Scott Charles Stewart burde jobbe litt mer med heftighets skalaen på actionscenene og dermed er terningkastet 4 det riktige terningkastet! . Bedre Lykke Neste Gang,Stewart

-IngemarKino