Anmeldelse:Priest 3D

Det siste frst:Da rulleteksten kom tenkte jeg Er dette hele filmen? 1 time og 27 minutter er for kort til den store historien i Priest 3D,Scott Charles Stewart debuterer med en ganske gyal og kul actionthriller selvom actionscenene kunne vrt lengre og dialogen mindre Priest er langt fra det vrste jeg har sett men er for all del ikke den beste Priest 3D er en god film som kunne vrt s mye mye bedre

Underworld med Micheal(Legion) i hovedrollen

Hovedpersonen er en legendarisk krigerprest (Paul Bettany) fra forrige vampyrkrig. Han lever n i skjul blant de undertrykte menneskene bak murene i dystopiske byer regjert av kirken. Da hans niese (Lily Collins) blir bortfrt av en morderisk vampyrgjeng, bryter Priest sitt hellige lfte og legger ut p en besettende jakt for finne henne fr vampyrene gjr niesen til en av dem. Med seg p toktet fr han niesens kjreste (Cam Gigandet), en skyteglad sheriff, og en krigerprestinne (Maggie Q) som besitter kampferdigheter fra en annen verden.

Uorginal Smrje

Historien i Priest er ganske uorginal jeg har sett denne kampen mot varulver og vampyrer fr Underworld:Evolution er ett nylig eksemplar med ett unntak Underworld Evolution var bedre Dette hadde blitt en lavere karakter med ett unntak Paul Bettany gjr en helt fenomenal rolle som Priest den som er like god er den herlige onde Kral Urban som spiller Black Hat,Black Hat og Priest er strlende filmfigurer og de er herlige personer,Maggie Q er ogs i sin frste storfilm p to r det er alltid en fornyelse og se Maggie p lerretet sist jeg s hun i en storfilm var den ellers begredelige New York,I Love You

Kunne vrt bedre,Men anbefales til kinotitt

Priest kunne vrt bedre og er ikke en drlig film jeg vedder p kritikerslakt men en konomisk suksees det tror jeg Priest blir Det fortjner den dette er en god film men Regissr:Scott Charles Stewart burde jobbe litt mer med heftighets skalaen p actionscenene og dermed er terningkastet 4 det riktige terningkastet! . Bedre Lykke Neste Gang,Stewart

-IngemarKino