Anmeldelse: Something Borrowed

Something Borrowed er en romantisk komedie med Kate Hudson, Colin Egglesfield og Ginnifer Goodwin og dermed har jeg nesten fortalt hele filmen for dette er den mest erketypiske romantiske komedien p r og dag!. Alle som spiller spiller overdrevent og irriterende i en film som hrer hjemme sammen med The Last Song og Sex & The City

Drlig historie

Rachel (Giniffer Goodwin) har suksess som advokat i prestisjefylt New York-firma. Hun er en geners og lojal venn men desverre fortsatt singel, noe hennes bestevenninne Darcy (KateHudson) stadig vekk ikke kan la vre gnle om. Men etter ha feiret sin egen 30 rs-dag ender den alltid s ordentlige Rachel i armene p p fyren hun har hatt ett godt ye til siden studietiden, Dex (Colin Egglesfield), som av alle ting snart skal bli venninnen Darcys forlovede.

Fr gossip girl til eie

Something Borrowed er en bukett visne roser som fr Gossip Girl til framst som Anna Karenina, en underlig tom affre som gir chic lit-sjangeren et enda drligere rykte ? ingen liten bragd. For jenter rundt tretti m denne daffe filmen fles ekstremt irriterende. Her trekker regissr Luke Greenfield inn 90-tallsfavoritter fra Counting Crows og Radiohead for akkompagnere en gjeng tafatte lgnere som man blir stadig mer lei av. Tanken synes vre at Kate Hudsons usympatiske, substanslse whatever-karakter har sine gode sider og at det finnes nok jenter der ute som vil vre nysgjerrige p hvordan det skal g med den puslete Rachel og pappagutten Dex. Optimisten i meg sier at det kalkulerende, men talentlse teamet bak Something Borrowed tar feil

Hva er vitsen

Jeg har lagt merke p kinolistene at romantiske komedier ikke er s godt likt det har aldri vrt ett r der en romantisk komedie har vrt mest sett den som komemr hyest er Sex & The City 2 som var p 2 plass den andre uken som ble danket av Iron Man 2 og nr den kom p dvd sank prisen befriende fort. Something Borrowed er ett svrt skuldertrekk Holywoodprodusenetene kan stille seg i skammekroken