Anmeldelse:Kung Fu Panda 2

Det er ikke nytt av Dreamworks og lage en oppfølger til de storslåtte pengesuksessene sine Shrek 2,3,4 Madagascar 2 og noen flere men jeg må si at Dreamworks har imponert med særlig stort blikk på Wallace And Gromit-filmen,Over Hekken,Flushed Away og Shrek Kung fu panda er en av de filmene jeg plasserer i mellom dårlig og god jeg ga filmen 3 pågrunn av noen høyst irriterende overfladiske øyeblikk som gjorde deler av filmen flau og se på men oppfølgeren Kung Fu Panda 2 (ikke overasskende navn kansje) er kjempemorsomm jeg digger pandaen(altså hovedrollen) Dette er en av de filmene i år som fortjener de hauene med cash en film fortjener å inntjene Kung Fu Panda 2 er morsomm,actionfylt og kul for oss voksne som må ta med ungene våres på en animasjonsfilm de maser om å få se

Typisk Dreamworkshistorie,So What?

Etter strabasene den godlynte pandabjørnen Po ble utsatt for forrige gang vi møtte ham, lever han nå ut drømmen sin som Dragemesteren, Hans hovedoppgave er å beskytte Fredsdalen sammen med kung fu-mesterne og vennene sine, De Fantastiske Fem - Tigress, Crane, Mantis, Viper og Monkey. Men det fabelaktige livet til Po trues av en ny, formidabel fiende som planlegger å ta i bruk et hemmelig, ustoppelig våpen for å erobre Kina og ta knekken på kung fu. Dermed må Po og De Fantastiske Fem legge ut på en reise gjennom Kina for å oppsøke trusselen og beseire den. Men hvordan kan Po bekjempe et våpen som kan bekjempe kung fu? Han må ta fortiden til hjelp og avdekke hemmelighetene rundt sin mystiske opprinnelse; bare da vil han klare å oppnå styrken han trenger for å lykkes. Dette er ikke et veldig uvanlig utgansgspunkt for en animasjonsfilm men tror du jeg bryr meg Tror du,må du tenke på nytt jeg moret meg såpass at det ikke bryr meg

Referanserik til Lee og Chan

Dette er jo en kung fu film selvom det ikke er av den tradisjonelle sorten noe som gjør at en sånn film skal referere til kule filmer som er sykt kjent innen sin sjanger og der svikter ikke Kung Fu Panda 2 i det hele tatt det var mange referanser i filmen som gjør filmen enda morsommere og artigere Selvom Kung fu panda 2 ikke er den beste animasjonsfilmen jeg har sett hadde jeg det kjempegøy med kjempeklumsen og Kjempegøy er noe du skal ha jeg bare driter i å legge stort utgangspunkt på stemmeskuespillere,3Deffekten,animasjonen og sånt men vent litt animasjonen må nevnes den er førsteløasses jeg digger Dreamworks' måte til å utvide animasjonen til det ytterste der du ellers finner Pixar og Sony

Jeg tror virkelig ungene kommer til å juble for denne filmen og voksnene kan være skikkelig fornøyde Kung Fu Panda 2 er en skikkelig karatefest for unger og voksene og dermed er det nok til å si til deg,leser Kom deg på kino og se Kung Fu Panda 2 dette er en skikkelig fest