Anmeldelse:Kung Fu Panda 2

Det er ikke nytt av Dreamworks og lage en oppflger til de storsltte pengesuksessene sine Shrek 2,3,4 Madagascar 2 og noen flere men jeg m si at Dreamworks har imponert med srlig stort blikk p Wallace And Gromit-filmen,Over Hekken,Flushed Away og Shrek Kung fu panda er en av de filmene jeg plasserer i mellom drlig og god jeg ga filmen 3 pgrunn av noen hyst irriterende overfladiske yeblikk som gjorde deler av filmen flau og se p men oppflgeren Kung Fu Panda 2 (ikke overasskende navn kansje) er kjempemorsomm jeg digger pandaen(alts hovedrollen) Dette er en av de filmene i r som fortjener de hauene med cash en film fortjener inntjene Kung Fu Panda 2 er morsomm,actionfylt og kul for oss voksne som m ta med ungene vres p en animasjonsfilm de maser om f se

Typisk Dreamworkshistorie,So What?

Etter strabasene den godlynte pandabjrnen Po ble utsatt for forrige gang vi mtte ham, lever han n ut drmmen sin som Dragemesteren, Hans hovedoppgave er beskytte Fredsdalen sammen med kung fu-mesterne og vennene sine, De Fantastiske Fem - Tigress, Crane, Mantis, Viper og Monkey. Men det fabelaktige livet til Po trues av en ny, formidabel fiende som planlegger ta i bruk et hemmelig, ustoppelig vpen for erobre Kina og ta knekken p kung fu. Dermed m Po og De Fantastiske Fem legge ut p en reise gjennom Kina for oppske trusselen og beseire den. Men hvordan kan Po bekjempe et vpen som kan bekjempe kung fu? Han m ta fortiden til hjelp og avdekke hemmelighetene rundt sin mystiske opprinnelse; bare da vil han klare oppn styrken han trenger for lykkes. Dette er ikke et veldig uvanlig utgansgspunkt for en animasjonsfilm men tror du jeg bryr meg Tror du,m du tenke p nytt jeg moret meg spass at det ikke bryr meg

Referanserik til Lee og Chan

Dette er jo en kung fu film selvom det ikke er av den tradisjonelle sorten noe som gjr at en snn film skal referere til kule filmer som er sykt kjent innen sin sjanger og der svikter ikke Kung Fu Panda 2 i det hele tatt det var mange referanser i filmen som gjr filmen enda morsommere og artigere Selvom Kung fu panda 2 ikke er den beste animasjonsfilmen jeg har sett hadde jeg det kjempegy med kjempeklumsen og Kjempegy er noe du skal ha jeg bare driter i legge stort utgangspunkt p stemmeskuespillere,3Deffekten,animasjonen og snt men vent litt animasjonen m nevnes den er frstelasses jeg digger Dreamworks' mte til utvide animasjonen til det ytterste der du ellers finner Pixar og Sony

Jeg tror virkelig ungene kommer til juble for denne filmen og voksnene kan vre skikkelig fornyde Kung Fu Panda 2 er en skikkelig karatefest for unger og voksene og dermed er det nok til si til deg,leser Kom deg p kino og se Kung Fu Panda 2 dette er en skikkelig fest