Anmeldelse:Blitz

La det vre sagt med en gang,Blitz er ikke en srlig orginal actionthriller men det har jeg ikke brydd meg om dette er en spenstig og underholdene actionthriller som trygt kan anbefales Blitz er skarp som faen. I mai kom The Mechanicog jeg utalte meg med at The Mechanic var en oppvarming til denne filmen med andre ord jeg gledde meg til Blitz. Elliot Lester har kun laget den lille B-filmen Love is the Drug(2005) som ellers hadde den tallentfulle skuespilleren John Patrick Amedori. Jeg har ikke sett Lester's forrige film og satt med forventningene mine til Blitz p middels niv men filmen har s mye herlig action at det blir deilig. Latteren sitter befriende ls nr den ene etter den andre actionklisjeen ruller ut p lerretet

ANMELDT - Sucker Punch

Langt unna feilfri

Blitz er en actionfylt thriller som speiler utfordringene en gruppe politifolk str overfor i det moderne, multikulturelle London. Det er en realistisk hverdagsskildring om moralsk tvetydighet, mennesker p skrplanet og ofrene politiet m gjre for holde den verste kriminaliteten borte fra gatene.Jason Statham (The Mechanic og The Expendables) leder ensemblet i Blitz i rollen som den tffe, kompromisslse og til de grader lite politisk korrekte politidetektiv Brant, som tvinges til vre partner med sersjant Porter Nash spilt av Paddy Considine (The Bourne Ultimatum), i etterforskningen av en serie mord p politimenn. Dere hrer kansje at dette ikke er en veldig ny og lite klisjeefull historie men so what? det bryr meg veldig lite! akkurat som Paul sin historie er patetisk men det ble en sykt god film for det om

Ingemar Gundersen og Rune Hkonsens anmeldelse av Paul

Jason Statham kan slss

Herr Statham gjr en solid rolle prestasjon i Blitz han er en utrolig tff type og karrieren startet for alvor nr han spilte Frank Martin i den eksepsjonelle Transporter fra 2002 og Jason Statham han kan slss det er kansje det eneste kravet jeg gir til en actionfilm at hovedinnehaveren er tff og her misslykkes Blitz desidert ikke. Statham er den som kan ta over for Segal,Stallone og Swarchenegger(S,S & S) Blitz er langt unna feilfri men har ingen tabber som bryr meg noe srlig den eneste svakheten er at Elliot Lester burde ha trkket litt mer p bremsene i actionscenene ellers er Blitz en legendarisk actionfilm,dette m du f med degOg Statham er en lovende skuespiller