Anmeldelse:Bad Teacher

La det vre sagt med en gang jeg elsker Cameron Diaz uansett hvor usympatisk og slem hun kan vre/virke i en film kan filmen bli god pgrunn av hun. Diaz har allerede forbedret bde Knight & day og Charlies Angels som manuset henldsvis sg p men likevel ble til dugelige popcornfilmer. Men ikke her,Bad Teacher har blitt en usedvanlig drlig og kjedelig film helt fri for brodd. Det eneste som kunne ha reddet er at Jason segel is in men han gjr kun en lreit rolle s filmen faller gjennom gulvet. X-kjrestene Diaz og Timberlake skulle mtes p'n igjen i ett stort comeback men dette er pinlig drlig.

Nye pupper

Elizabeth Hasley(Cameron Diaz) er verdens vrste lrer,Hun er frekk, grov i kjeften, hensynsls og uskikket. Hun drikker og ruser seg, og jakter p en velstende mann gifte seg med, s hun kan kutte ut den fingerte lrerjobben. Da hennes forlovede kvitter seg med henne, iverksetter hun en plan for sjarmere i senk en rik, kjekk lrervikar (Justin Timberlake), men fr konkurranse av en overenergisk kollega (Lucy Punch). Nr hun i tillegg m avvise tilnrmelsene fra en sarkastisk og respektls gymlrer (Jason Segel), ender flgene av hennes helspr, vanvittige intriger opp med gi bde elever, kolleger og henne selv en lekse resten av filmen handler ikke om noe annet enn at Elizabeth skal f tak i nye pupper,eller "Bigger Hearts" som Scott(Timberlake) sier og vasker og nesten stripper opp irriterende drlige spillte mannfolk blant annet Humorveteranen Paul feig som senere er med i den forhpelige bedre Bridesmaides som kommer i juli

Pinlig

Justin timberlake gjorde en eksepsjonell rolleprestasjon i David Fincher's mesterverk The Social Network(2010) men i Bad Teacher gr han p en real smel. Han er ikke morsomm og ei heller troverdig vil en 30 r gammel fornuftig nerdete lrer st og danse den teiteste dansen du har sett p lenge foran fullt av elever? En annen ting nr Scott str og danser denne rare dansen s reagerer ingen av barna nr han og Elizabeth str og diskuterer pupper p en skole full av mest 6,7. klasser er det absolutt ingen som reagerer! Det er ikke normalt p Barneskolen/starten p ungdomsskolen. Samme som de logiske feilene gr ogs filmen p en real smell nr jeg sitter med fullt av sprsml jeg vil ha besvart for eksempel hvorfor en kjempepen dame som elizabeth vil falle for en stygg nerd som Scott som oppfrer seg som han var i barnehagen eller for si det p en annen mte som han var full

Kjedelig og tamt

Jeg skulle nske at Elizabeth som skal vre s slem kan vre litt mer kynisk enn hun er,hennes rolle i den ti ganger bedre Charlies Angels(2000)Og det skal ikke sies og vre ett stort kompliemang nr Elizabeth skal vre frekk og ond er hun bare sexy og da kan jeg heller se en pornofilm p Adult enn se denne filmen om igjen og den sistnevnte tingen kommer jeg ikke til gjre Forget it! Bad Teacher er desidert ukas vrste premierefilm og ikke minst rets s langt vrste film,Det skjnner du at ihvertfall ikke er et komplimang. Fuck off!