Anmeldelse:Bad Teacher

La det være sagt med en gang jeg elsker Cameron Diaz uansett hvor usympatisk og slem hun kan være/virke i en film kan filmen bli god pågrunn av hun. Diaz har allerede forbedret både Knight & day og Charlies Angels som manuset henåldsvis søg på men likevel ble til dugelige popcornfilmer. Men ikke her,Bad Teacher har blitt en usedvanlig dårlig og kjedelig film helt fri for brodd. Det eneste som kunne ha reddet er at Jason segel is in men han gjør kun en ålreit rolle så filmen faller gjennom gulvet. X-kjærestene Diaz og Timberlake skulle møtes på'n igjen i ett stort comeback men dette er pinlig dårlig.

Nye pupper

Elizabeth Hasley(Cameron Diaz) er verdens værste lærer,Hun er frekk, grov i kjeften, hensynsløs og uskikket. Hun drikker og ruser seg, og jakter på en velstående mann å gifte seg med, så hun kan kutte ut den fingerte lærerjobben. Da hennes forlovede kvitter seg med henne, iverksetter hun en plan for å sjarmere i senk en rik, kjekk lærervikar (Justin Timberlake), men får konkurranse av en overenergisk kollega (Lucy Punch). Når hun i tillegg må avvise tilnærmelsene fra en sarkastisk og respektløs gymlærer (Jason Segel), ender følgene av hennes helsprø, vanvittige intriger opp med å gi både elever, kolleger og henne selv en lekse resten av filmen handler ikke om noe annet enn at Elizabeth skal få tak i nye pupper,eller "Bigger Hearts" som Scott(Timberlake) sier og vasker og nesten stripper oppå irriterende dårlige spillte mannfolk blant annet Humorveteranen Paul feig som senere er med i den forhåpelige bedre Bridesmaides som kommer i juli

Pinlig

Justin timberlake gjorde en eksepsjonell rolleprestasjon i David Fincher's mesterverk The Social Network(2010) men i Bad Teacher går han på en real smel. Han er ikke morsomm og ei heller troverdig vil en 30 år gammel fornuftig nerdete lærer stå og danse den teiteste dansen du har sett på lenge foran fullt av elever? En annen ting når Scott står og danser denne rare dansen så reagerer ingen av barna når han og Elizabeth står og diskuterer pupper på en skole full av mest 6,7. klasser er det absolutt ingen som reagerer! Det er ikke normalt på Barneskolen/starten på ungdomsskolen. Samme som de logiske feilene går også filmen på en real smell når jeg sitter med fullt av spørsmål jeg vil ha besvart for eksempel hvorfor en kjempepen dame som elizabeth vil falle for en stygg nerd som Scott som oppfører seg som han var i barnehagen eller for å si det på en annen måte som han var full

Kjedelig og tamt

Jeg skulle ønske at Elizabeth som skal være så slem kan være litt mer kynisk enn hun er,hennes rolle i den ti ganger bedre Charlies Angels(2000) Og det skal ikke sies og være ett stort kompliemang når Elizabeth skal være frekk og ond er hun bare sexy og da kan jeg heller se en pornofilm på Adult enn å se denne filmen om igjen og den sistnevnte tingen kommer jeg ikke til å gjøre Forget it! Bad Teacher er desidert ukas værste premierefilm og ikke minst årets så langt værste film,Det skjønner du at ihvertfall ikke er et komplimang. Fuck off!