Anmeldelse:Transformers 3:Dark of the moon

Ok,fr jeg gr i gang og anmelder det tredje forsket p robotaction med Transformers:Dark of the moon m jeg frst si at Megan Fox ble sparket etter den andre filmen pgrunn av at hun overdrev skikkelig bde p privaten og i filmen det er et smart valg for den tredje transformers filmen er ikke snn som 3ere pleier vre,denne filmen er heit den er tff og den har noen helt utrolige actionscener. Filmen er mye bedre enn Transformers:De Beseirede Slr Tilbake og den nye debuterendeRosie Huntington-Whiteley gjr en mye bedre jobb en det Megan Fox gjorde og for en gangs skyld hper jeg p mer Transformers.

Soldater innvolvert

Superkort om historien:I den tredje Transformers-filmen er det duket for nye kamper mellom Autobotsene og Decepticons. De blir involvert i romkapplpet mellom USA og Russland, da Autobotsene oppdager et cybertronisk romfarty som er gjemt p mnen. Decepticons er fullt bestemt p hevne nederlaget fra sist, og Sam Witwicky (Shia LaBeouf) m nok en gang hjelpe sine robotvenner.

Skuespillerne presterer kjempegodt!

Shia LaBeouf,Tyrese Gibson,Patrick Dempsey,John Malkovich,Ken Jeong,Frances McDormand,Alan Tudyk,John Turturro,Peter Cullen,Rosie Huntington-WhiteleyogJosh DuhamelSkuespillerlisten i Transformers 3 fr alle andre leketysfilmer til fle stor skam og ja da tenker jeg og faktisk p G.I JoeAlle involverte unntatt Shia LaBeouf gjr at dette blir en fornyelig film.Shia LaBouef spiller for tredje gang Sam som desverre er bde irriterende og sjarmls og jeg synes at Steven spielberg og Micheal Bay burde tenkt p en ungdom som Taylor Lautner(hadde passet) i rollen som Sam

Ett utrolig eventyr

Men Micheal Bay har ikke tatt skade av dette overhodet de har stablet opp et utrolig eventyr. Det er absolutt ingen tvil om at dette er den helt kalrt beste robotfilmen s langt i serien. Det kan vre pgrunn av Megan Fox er vekk fra prosjektet og er erstattet med den fabelaktige Rosie Huntington-Whiteley som forhpentligvis fr en stor karriere pgrunn av denne. 3D-effekten skal og nevnes er skikkelig god og dette gjr at Transformers er et episk,spennende,actionfylt og fantastisk popscorneventyr og jeg er skikkelig imponert. Det er ingen vits i stoppe her noe filmen ikke tegner til heller Micheal Bay har virkelig overbevist meg kom igjen med de 3 neste.