Anmeldelse:Transformers 3:Dark of the moon

Ok,før jeg går i gang og anmelder det tredje forsøket på robotaction med Transformers:Dark of the moon må jeg først si at Megan Fox ble sparket etter den andre filmen pågrunn av at hun overdrev skikkelig både på privaten og i filmen det er et smart valg for den tredje transformers filmen er ikke sånn som 3ere pleier å være,denne filmen er heit den er tøff og den har noen helt utrolige actionscener. Filmen er mye bedre enn Transformers:De Beseirede Slår Tilbake og den nye debuterende Rosie Huntington-Whiteley gjør en mye bedre jobb en det Megan Fox gjorde og for en gangs skyld håper jeg på mer Transformers.

Soldater innvolvert

Superkort om historien:I den tredje Transformers-filmen er det duket for nye kamper mellom Autobotsene og Decepticons. De blir involvert i romkappløpet mellom USA og Russland, da Autobotsene oppdager et cybertronisk romfartøy som er gjemt på månen. Decepticons er fullt bestemt på å hevne nederlaget fra sist, og Sam Witwicky (Shia LaBeouf) må nok en gang hjelpe sine robotvenner.

Skuespillerne presterer kjempegodt!

Shia LaBeoufTyrese Gibson,Patrick DempseyJohn MalkovichKen Jeong,Frances McDormandAlan TudykJohn TurturroPeter CullenRosie Huntington-Whiteley og Josh Duhamel Skuespillerlisten i Transformers 3 får alle andre leketøysfilmer til å føle stor skam og ja da tenker jeg og faktisk på G.I Joe Alle involverte unntatt Shia LaBeouf gjør at dette blir en fornøyelig film. Shia LaBouef spiller for tredje gang Sam som desverre er både irriterende og sjarmløs og jeg synes at Steven spielberg og Micheal Bay burde tenkt på en ungdom som Taylor Lautner(hadde passet) i rollen som Sam

Ett utrolig eventyr

Men Micheal Bay har ikke tatt skade av dette overhodet de har stablet opp et utrolig eventyr. Det er absolutt ingen tvil om at dette er den helt kalrt beste robotfilmen så langt i serien. Det kan være pågrunn av Megan Fox er vekk fra prosjektet og er erstattet med den fabelaktige Rosie Huntington-Whiteley som forhåpentligvis får en stor karriere pågrunn av denne. 3D-effekten skal og nevnes er skikkelig god og dette gjør at Transformers er et episk,spennende,actionfylt og fantastisk popscorneventyr og jeg er skikkelig imponert. Det er ingen vits i å stoppe her noe filmen ikke tegner til heller Micheal Bay har virkelig overbevist meg kom igjen med de 3 neste.