Anmeldelse:The Green Hornet 3D

"Tipp topp tys og tull"

Seth Rogen kan mest sannnsynlig ikke spille i en seris film. Knocked up,Kung fu panda og den fabelaktige Observe and Report, det eneste han har gjort serist er en bitteliten rolle i den klassiske thrilleren Donnie Darko. Denne gangen ser vi Rogen som en glatt playboy p lerretet mens han parodierer superhelter!, Hvis du ikke er en tilhenger av superheltfilmer eller Seth Rogen og tler ikke morsomm ironi er dette ikke en film for deg! The Green Hornet er tys og tull men det er s morsommt og actionfylt og s kult gjort at latteren sitter befriende ls, dette har blitt en av de bedre tysefilmene som er laget.

Glatt playboy

Britt Reid (Seth Rogen) er snn av den mest prominente og respekterte mediamagneten i Los Angeles og er helt fornyd med opprettholde sin retninglse tilvrelse p utelivsscenen - helt til faren (Tom Wilkinson) dr under mystiske omstendigheter og etterlater det enorme medieimperiet til Britt.Det utvikler seg et vennskap mellom Britt og en av selskapets mer foretaksomme og oppfinnsomme ansatte, Kato (Jay Chou), og for frste gang i livet ser de sin sjanse til gjre noe meningsfylt: Bekjempe kriminalitet. Men for kunne gjennomfre dette bestemmer de seg for selv bli kriminelle - hndheve loven ved bryte den. Britt blir The Green Hornet og sammen med Kato setter de i gang.Ved hjelp av sine kunnskaper og evner bygger Kato det ultimate retroarsenal av vpen, The Black Beauty, en usrbar bil med nok av bde ildkraft og motorkraft. Rullende i denne mobile festning p hjul slr de til mot kriminelle med Katos smarte dingser, og The Green Hornet og Kato blir snart kjente navn. Med hjelp fra Britts nye sekretr, Lenore Case (Cameron Diaz), starter de jakten p mannen som kontrollerer den r underverdenen i Los Angeles: Benjamin Chudnofsky (Chritoph Waltz). Men Chudnofsky har egne planer: sl tilbake The Green Hornet og Kato en gang for alle.

Gondry takler tegneserietull og!

Du blir kansje litt forbauset nr du hrer at det er mr. Michel Gondry(Evig solskinn i et plettfritt sinn,Vitenskap om drmmer) som str bak og jeg ble og forferdet men det viste seg ogs at Gondry tidligere hadde laget den kule komedien Be kind, rewind fra 2007. En drlig b-regissr hadde fokusert mye p Britts kvinnelige sekreter og mye p Benjamin Chudnofsky. Gondry fokuserer mye p actionscenene i filmen at de skal vre spreke og morsomme og det er et kjempegodt valg, dette beviser ogs at Gondry takler tegneserietull og!

Jay Chou,Cameron Diaz,STAR:Seth Rogen

Jay Chou er mest kjent for japanske karatekomedier men gjr rollen som Kato med et livlig preg, men han er langt unna den beste skuespilleren i The Green Hornet det er Seth Rogen som desidert fr den statusen, Rogen spiller med glans og gjr Britt Reid til en fantastisk artig figur han gjr at filmen blir fantastisk det samme gjr Christopher Waltz som spiller Chudnofsky. Green Hornet hadde proposjoner til bli en 6er, likevel blir det litt delagt pgrunn av de tomme hullene som av og til oppstr for stryke ut spilletida og det fles undvendig og litt tafatt og tpelig

Vidunderlig 3D-effekt'

3D-effekten er der ogs for gjre deilig dybde og det veier opp for de tomme hullene i Green hornet min klare oppfordring er at The Green Hornet 3D klarer komme seg opp fra bakken spytte ut grusa fra munnen og lage en utrolig superheltfilm. The Green Hornet er noe av det beste underholdningen fra Seth Rogen. Superheltkomedier br og f seg nytt rykte n!